1989 İstanbul’da doğdu. Lise öğrenimini İstanbul Florya Uğur Koleji'nde birincilikle tamamladı.

İstanbul Tıp Fakültesi'nden 2013 yılında mezun oldu. Öğrencilik yıllarında Çapa Çocuk Ruh Sağlığı (ÇAPAÇRS) öğrenci kulübünde kronik hastalığı, hematolojik hastalığı olan ve kurum bakımında olan çocuklarla çeşitli ruh sağlığı çalışmaları, yardım ve destek çalışmaları ile projelere katılmış ve mesleğe ilgisi öğrencilik yıllarından itibaren böylece başlamıştır. Uzmanlık eğitimini 2014-2019 yılları arasında Trakya Üniversitesi Çocuk ve Ergen Psikiyatrisi Anabilim Dalında tamamladı. Uzmanlık eğitimi sırasında 2016- 2018 yılları arasında EABCT onaylı Ceu Salvador'dan Çocuk ve Ergenlerde Bilişsel Davranışçı Terapi Eğitimini tamamladı. 2018-2019 yılları arasında Çocuk ve Ergen Psikiyatri Derneği'nin Psikodinamik Kuramlar Kursunu tamamladı. 2018-2023 yılları arasında EFTA onaylı İlişki Psikoterapileri Enstitüsü'nden Aile ve Çift Terapisi Eğitimini tamamladı. Uzmanlık tezinde Çocuklarda Uyku Bozuklukları Ölçeği'nin Türkçe'ye uyarlama çalışmasını yaptı. 2019-2021 yılları arasında Edirne Devlet Hastanesi'nde Çocuk ve Ergen Psikiyatri uzmanı olarak çalıştıktan sonra 2021-2022 yılları arasında İstanbul Kanuni Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde görev yaptı. 2022 yılı itibariyle Sağlık Bakanlığı’ndaki görevinden ayrılarak İstanbul'da serbest hekim olarak çalışmaya psikoterapi ve farmakoterapi çalışmalarını sürdürmeye devam etti.

Şu anda Humanite Psikiyatri Tıp Merkezi’nde Çocuk ve Ergen Psikiyatri Uzmanı olarak çalışmaktadır. Mesleki ilgi alanlarının başında anksiyete bozuklukları, yeme bozukluğu, obsesif kompülsif bozukluk gelmekte olup, diğer mesleki ilgi alanlarında nörogelişimsel bozukluklar (Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu, Özgül Öğrenme Bozukluğu ve Otizm) yer almaktadır. İyi derecede ingilizce bilmektedir.