Basında Biz

Prof.Dr.Sedat Özkan - Ntv Güzel Hayat Obsesif Kompulsif Bozukluk-CnnTürk Sağlık Kontrolü Milliyet--KANSER HASTALARI PSİKOLOJİK DESTEK ALMALI Zaman-Kanser hastaları psikolojik destek almalı Habertürk--"Kanser hastalarının yarısından fazlası psikolojik sorun yaşıyor" Beden ve Ruh Sağlığı Bir Bütün Olmalı 12.Ulusal Konsültasyon Liyezon Psikiyatrisi ve Psikosomatik Tıp Kongresi Konya'da Düzenlendi 12.Ulusal Konsültasyon Liyezon Psikiyatrisi ve Psikosomatik Tıp Kongresi Korkusunu Paylaşmasına Engel OlmayınVatanProf.Dr.Sedat Özkan Hastalığı erkek reddediyor, kadın kader diyor Hastalıklar kişi ve ilişkiler için bir sınavdır TV8-Mevsimsel Depresyon ve Öfke Kontrolü Yeni Yılda Yeni Bir Ruh İçin Öneriler Önce Vatan, Obsesif Kompulsif Bozukluk (OKB) Önce Vatan, Cinsellik Önce Vatan, Çocuk Ergen Psikiyatrisi Önce Vatan, Gün Hastanesi Şizofreni Obsessif Kompulsif Bozukluk - Gazete Yazısı Aşkı Beyninizde Hissedin - 2 Posta - Herşeyin Başı Sağlık Türkiye - Kanser Sabah Günaydın - Panik Atak Sabah Günaydın - OKB Sabah Günaydın - Maskeli Depresyon Sabah Günaydın - Diş Sıkma Posta - İlaç Bağımlılık Yapmaz Vatan - Gün Hastanesi Gündem - HP Açılış Konuşması Milliyet - Mevsim Depresyonu www.sagligimicinhersey.com - 13. Dünya Psiko-Onkoloji Kongresi'ne Türk Başkan Facebook- International Psycho-Oncology Society (IPOS) Sabah - Panik Atak Hastaları 10 Dakika Ölümü Yaşar Facebook - Günde Bir Saat Temizlik Takıntısı Sabah - Dişini Sıkanın Çenesine 440 Kiloluk Yük Biner HaberTürk - Mutluluğun Şifresi HaberTürk - Yenilikten Korkan Erken Yaşlanıyor HaberTürk - Kadınlar Erkekleri Kaygılandırıyor Sabah - Taciz Edilen Çocuk "8 Kişi" Olabilir. www.beyinfelci.org - Depresyon www.beyinfelci.org - Genel Tıpta Depresyon www.beyinfelci.org - Bağımlılık www.beyinfelci.org - Nörolojik Hastalıkların Psikiyatrik Yönleri www.medimagazin.com.tr - Prof. Dr. Mine Özkan Sabah - Kaygı Bulaşıcıdır, Sizin Paniğiniz Çocuğunuzu İki Kat Etkiler Sabah - Senaryolar Yazıp Sınavı Korku Filmine Çevirmeyin Sabah - Şirketiniz İçin Çocuk Okutmuyorsunuz! Sabah - Teror Saldırıları Panik Atağı Patlattı! Sabah - Düşük Yapan Her Kadın Yas Sürecine Girer Sabah - En Büyük Aşk Acısı Bile En Fazla Altı Ayda Dinmeli Sabah - Ağrınızın Nedeni Çocukluğunuzdan Saklı Olabilir Sabah - Öfke Ve Kızgınlık Stresten Daha Fazlı Ağrı Yapar Sabah - Çeşidi Bilerek İlaç Yazmalı Sabah - Aşık Olmak Psikolojik Yatırım Beyne Vitamin Etkisi Yapıyor Sabah - Aşk Acısı Çekenlerde Zig Zag Dönemi Başlıyor Sabah - Aşık Olanlar Seks Hayatını Rengarenk Yaşıyorlar Sabah - Panik Atak Kanserden Daha Çok Acı Veriyor Sabah - İlgisiz Kadınlar Panik Atak Oluyor Sabah - Panik Atağı Grip Bile Tetikler Sabah - Aldatılan Kadın Kanser hastası Gibi Acı Çeker www.haber7.com - Yenilikten Korkan Erken Yaşlanıyor www.ailem.com - Kronik Ağrı ntvmsnbc - Kanser Psikolojisine Duyarlıyız Ama... HaberTurk - Zekâ geriliği mi Einstein hastalığı mı? www.ezberim.com - Çocuğumun hayali arkadaşı var nasıl davranmalıyım ne yapmalıyım Sabah - Sınav kaygısını yenme tüyoları HaberTurk - Ah bu annelerin endişesi Sabah - İyi insan kendini tanıyandır Sabah - Tembellik depresyon sebebi mi? Sabah - Psikiyatrist hastasının arkadaşı olamaz Sabah - Akıl hastaneleri artık yalnızca Uganda'da var Yeni Şafak - Panik atağın temelinde kendini garantisiz hissetme yatıyor Yeni Şafak - Ağrıların da dili var HaberTürk - İyi insan olmaya çalışmayın Akşam - Ağlamayan bebekte 'otizm' şüphesi Facebook Medya Albümü